Iedereen heeft recht op een gezonde huid.

De filosofie van IMAGE Skincare

IMAGE Skincare staat voor effectieve huidverbetering. De behandel- en thuisproducten van IMAGE Skincare bevatten een hoge concentratie aan natuurlijke en innovatieve ingrediënten. Oprichtster en huidtherapeute Janna Ronert kampte indertijd zelf met rosacea. Zij kon geen huidverbeteringsproduct vinden dat zowel natuurlijk als bewezen effectief was. De missie van Janna luidt dat iedereen recht heeft op een gezonde huid. En dat je dit op een zo’n eenvoudig en effectief mogelijke manier moet kunnen realiseren.

“To me, Skinspired represents everyone whose lives have been changed because our products have given them smooth, clear skin and a new found confidence.” – Janna Ronert, CEO IMAGE Skincare”

Janna Ronert

Mix & Match

Al lijnen van IMAGE bevatten hoogwaardige ingrediënten en worden gekenmerkt door een specifieke focus op huidverbetering (bijv. huidveroudering, gevoeligheid, pigmentatie, acne). Om deze reden adviseert IMAGE om een skincare routine op te bouwen waarin de lijnen met elkaar worden gecombineerd, ook wel Mix & Match genoemd. Dit is één van de belangrijkste stappen binnen het samenstellen van je IMAGE Skincare routine. De verschillende lijnen zijn namelijk zo ontwikkeld dat ze elkaar ondersteunen en aanvullen, waardoor een combinatie van de lijnen het meest effectief werkt. Zo geef je je huid een zo breed mogelijke verzorging en voorkom je een overschot aan dezelfde ingrediënten.

Wetenschappelijk bewezen

IMAGE Skincare is gestart in een klein appartement in 2003 met de bestverkopende productlijn voor de gevoelige huid: VITAL C. Inmiddels zijn er 13 collecties ontwikkeld en heeft IMAGE Skincare vestigingen in meer dan 60 landen wereldwijd. Samen met haar man, IMAGE Skincare klinisch directeur en plastic chirurg Dr. Marc Ronert, werkt Janna nauw samen met topmedici en kennisinstituten om continu nieuwe en hoogwaardige producten en behandelingen te ontwikkelen. Tegenwoordig is de CEO van IMAGE Skincare moeder van een tweeling, ambassadeur en internationaal spreekster over gezondheid en inspireert vrouwen over de hele wereld met haar passie en leiderschap. In 2012 werd Janna beloond met Ernst & Young Ondernemer van het Jaar Award en behoort zij sindsdien bij de top 200 CEO’s Amerika.